Hyvää itsenäisyyspäivää

Huomenta. Täällä neurologian osastolla mun aamu alkoi kuitenkin. Oli pakko illalla tulla käymään akuutissa, kun päänsärky vain paheni pahenemistaan ja oksettaa.


Siinä mun luona kävi useampi ihminen tekemässä samoja testejä. En oo kyllä ikinä ajatellut, että toinen puoli mun kehosta voisi tuntea kosketuksen heikommin. Ilmeisesti mun kehossa tietyt alueet on jollain tavalla puutuneet, vaikka en itse sitä tälleen tunne.


Yksi kyseli migreenistä, yksi mietti liittyiskö epilepsiaan ja lopulta kysyttiin myös raskauden mahdollisuudestakin, vaikka se onkin hyvin epätodennäköistä.


No täällä neurologian osastolla mä nyt kuitenkin olen. Vähän aikaa sitten otettiin verikokeita. Muistaakseni lääkepitoisuuksia ja kilpirauhasarvoja katsovat ainakin ja raskaustestin tekevät, vaikka se on hyvin epätodennäköistä, että olisin raskaana.


Tällä hetkellä päätä särkee ihan järkyttävän paljon ja oksettaa ihan *piip*. Mä en jaksa enää.

- tiitu -

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Miksi, miksi, miksi..

Kontrolloimatonta käytöstä ja epäilyksiä

Nyt asiaa epilepsiasta ja ensiavusta