Ravitsemusterapeutin käynti

Juu, tänään tosiaan kävin ravitsemusterapeutin vastaanotolla. Ja kyllä tuli paljon asiaa itsellekin pohdittavaksi, sillä itsekin säikähkin sitä mikä, mun tila todella on. En voinut kuvitellakaan, että se olisi oikeasti niin paha. 

Noh, ravitsemusterapeutti kyseli multa ensin paljon paljon kysymyksiä ja mä vastailin ja kerroin asioita. Sitten se antoi mulle lappusen täytettäväksi ja kysyi sen jälkeen, että mitä oireita sieltä löysin ja minä kerroin.

Sitten mulle iskettiinkin faktat tiskiin. Mulla on siis aliravitsemustila ja anoreksian oireet. Mun keho on jättänyt turhia toimintoja pois, koska mun keho käyttää mun oman kehon energiavaroja, että mun keho toimisi jotenkin tai jotain. Puhetta oli myös osteoporoosista ja monesta muusta.

Eli nyt pitäisi lopettaa kalorien laskenta täysin ja syödä enemmän, kun tällä hetkellä se on ollut n.600 kcal/päivä. Vaa'alla käyminen pitää lopettaa ehdottomasti. Nää kaikki vaan on helpommin sanottu, kuin tehty.


Tää nyt oli vähän lyhyehkö, mut en jaksa muistaa enää kaikkea. Joku muistihäiriö vissii. Mut tulipa tärkeimmät.


- Tiitu

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Miksi, miksi, miksi..

Kontrolloimatonta käytöstä ja epäilyksiä

Nyt asiaa epilepsiasta ja ensiavusta