Miksi, miksi, miksi..

Miksi, miksi, miksi tän piti iskeä just nyt, kun oon perjantaina menossa sinne KYSsiin Kuopioon telemetria tutkimuksiin. Olis voinut tulla vasta siellä, eikä nyt, kun siellä näitä tämmösiä olis tarvittu.

Mutta siis asiaan. Olin siis kotona ja tyttäreni oli juuri tullut kotiin, kun mulla alkoi ensimmäisiä oireita kohtaukseen viitaten tulla. Ja koska mä oon aina ollut niin nihkee lähtee ambulanssin kyydissä mihinkään, ni soitin äitille ja se mun siskolle joka heitti mut sitten sairaalaan. Sairaalassa ilmottauduin ja of course mut vietiin sänkyyn makaamaan.

Jokseenkin kohtaukseen liittyvät ennakko tuntemukset loppuivat ja sain ensimmäisen kohtauksen vuosiin ilmoittamatta. Kohtaukseen liittyen mä putosin sängystä ja löin pääni aika hienosti. Eilen oli vain otsassa kuhmu, mutta tänään aamulla oli myös silmä musta.


-tiitu-

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kontrolloimatonta käytöstä ja epäilyksiä

Nyt asiaa epilepsiasta ja ensiavusta