ööö..tylsää..hmm..v*ttu..aaaw

Hmmm...aivot lyö nyt jotenkin todella tyhjää, kun mietin mitä tänään on tapahtunut. Ainakin aamusta mä oon ensimmäisenä herännyt ja painunut aamupalalle ja sen jälkeen jäänyt toviksi rupattelemaan erään mukavan naishenkilön kanssa. Sit kävin suihkussa ja kyllä oli muuten ihana olo sen jälkeen. Ihana raikkaus. Ja jotenkin ihanaa, kun saa olla omissa vaatteissa, eikä tarvii laittaa sairaalan vaatteita.

Tääl on oikeesti välillä niin tylsää, varsinkin jos yksin yrittää viettää aikaa, et oikeesti on vaan pakko jumittaa koneella ja hakata jotain hitsin peliä missä ei ole mitään helkkarin järkeä. Ja sitä teet suunnilleen siihen saakka, kunnes taas syödään tai löydät juttuseuraa.

Tänään oli kyllä sellaista jännää kihelmöinnin ja puutumisen kaltaista tunnetta jaloissa, mutta se meni ohi. Se miltä se oikeasti tuntui on hyvin vaikea kuvailla ja sitä oli useaan otteeseen ja se oli aina ohi menevää. Tällä hetkellä mulla on sitä samaa tunnetta jaloissa, tuntuu, ettei jalkoja uskalla edes liikuttaa silloin kun se tunne niissä on. Toisinaan se on hieman jopa pelottavaa.

Yhtä juttua oon nyt miettinyt kanssa jonkin verran. Kerrankin varauduin oikein kunnolla herkuilla, mutta enhän mä oo edes syönyt niitä. Tulopäivänä söin vähäsen, mut muuten ei oo tehnyt yhtään edes mieli. Oonkohan mä ihan terve? Mä vähän epäilen, lääkepurku on vaikuttanut nyt jotenkin tähänkin asiaan. Hmmm...

Mut ei hitsi vie, ku on v*tuttanut, kun pientä oravaa, kun ulkona on paistanut lähestulkoon koko päivän aurinko ja mä oon helkkari sentään täällä sisällä enkä pääse täältä mihinkään. Miksi hemmetissä mun pitää olla sisällä just silloin, kun paistaa aurinko. Satais nyt edes vettä ni ei ärsyttäis näin saakelisti, mut ei.

Oi kävihän täällä sellainen ihana pieni poika vierailemassa ja kävi myös mulle hyvyilemässä ja korvaansa näyttämässä, sekä huivia esittelemässä. Oikein oli suloinen ja nappi silmäinen pieni hurmuri. Voi kyllä tuli omaa tytärtä todella paljon ikävä ja ehkä vähän töihinkin, kun päiväkodissa on.

-tiitu-

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Miksi, miksi, miksi..

Kontrolloimatonta käytöstä ja epäilyksiä

Nyt asiaa epilepsiasta ja ensiavusta