....

Tänään on taas päivä, kun kirjoitan sitä mukaan, kun asioita tapahtuu. Aamulla on kyllä jo pikkusen ennen kello 6 herätty, kun piti päästä vessaan (senhän kaikki todellakin halusi tietää). Sen jälkeen yritin nukkuakin vielä, mutta itsellekin yllätyksenä heräsin joskus puoli kahdeksan aikaan, kun hoitaja seisoo mun vieressä. En muista hoitajan tulleen ovesta sisään, enkä muista kyseistä sanaa jonka hän on mulle sanonut. Mun olo on jotenkin todella outo, muistan kyllä mulle annetut muistitehtävät, mutta en sanaa jonka hoitaja oli mulle tullessaan sanonut. Hoitaja siinä tutki vähän ja jätti mut vielä hetkeksi nukkumaan. Ja nyt sitten on aamupala syöty ja kello on 9.02.

Jatketaanpa sit tän kirjoittamista. Meitsi istuu pöydän ääressä ja syö iltapalaa samalla. Noh, innostuinpa sitten tekee postauksen, mikä kertoo vähän epilepsiasta. Myöhemmin ehkäpä sitten lisää sellaisia.

Nyt oon sit aloittanut Harry Potter -leffa maratoonin. Kaksi ensimmäistä on saatu katsottua ja kolmas lähtee käyntiin heti, kun saan iltapalan vedettyä. Oon mä tossa samalla kovasti yrittänyt kutoa, mutta tiedä mitä tosta nyt sit tulee. Mutta tässä edelleen kohtauksia odotellessa ja lääkitystä edelleen purkaen.


-tiitu-

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Miksi, miksi, miksi..

Kontrolloimatonta käytöstä ja epäilyksiä

Nyt asiaa epilepsiasta ja ensiavusta