edelleen piuhat päässä


Voi, että kun tänäkin aamuna olis väsyttänyt vaan ihan hirveesti ja olis vaan halunnut nukkua. Aamupalan kävin nopeasti syömässä pöydän ääressä ja ei, kun takaisin sänkyyn pötköttää. Siinä pötköttäessä sitten meinasin nukahtaa, niin heti kuuluu valvomon puolelta, että "Älä Titta nukahda". Helkkari, kun ei saa nukkuu tai sit olis vaan pitänyt mennä nukkuu silloin, kun väsytti yöllä.


No kun mä en sit meinannut pysyy hereillä mut käskettiin penkille istuu, että mun piuhat kasvojen alueella käydään läpija puhtsaillaan. Nyt on naama sit pesty pirtulla ja voin kertoo, että himpun kirveli niistä kohti, missä oli iho yhtään ärtynyt  näistä elektoneista.

Videotelemetrian puolella söin enää lounaan ja sit vaihdettiin mulle kantoversio EEG-rekisteröintiä varten. Ihan, että jos mulla sattuu viel, vaikka osaston puolella tulee kohtaus tai tuntemuksia, ni saadaan ne ainakin rekisteröityä. Eli edelleen mulla on piuhat päässä, vaikka niitä jokunen kyllä lähtikin tuossa ja osa ei ole kiinni laitteessa. Mutta on näitä silti ihan mukavasti vieläkin.

Puolen päivän aikaan sit siirryin osaston puolelle. Ja nyt, kun mua ei kukaan ole ns. vahtimassa ja valvomassa, niin joudun pitämään päivä kirjaa lähestulkoon kaikesta. Kuten esim. wc-käynnit, syömiset, kohtaukset, kaikenlaiset tuntemukset ja nukkumiset.

Tällä hetkellä kiellettyjen juttujen listalla on: jatkuva syöminen, voimakas ja raju liikunta, ulkoilu ja yleensä osastolta ylipäätään poistuminen, suihkussa käyminen ja edelleen kännykän käyttö.

Nii ja osastolle, kun siirryin ni jouduin jonkin aikaa odottelee siinä, kun kotiuttivat ensin potilaita, että saatiin mulle paikka. No ei siinä, mulla meni aika oikein mukavasti siinä pappojen seurassa. Tekemisen puutteessa siivosin päiväkahvien jälkeen kaikkien astiat pois pöydistä ja sen semmoista.

Myöhemmin, kun oli jo päässy huoneeseen ni rupesin sit pitkästä aikaa vähän piirtämään. En edes muista milloin olen viimeksi piirtänyt yhtään mitään. No mutta nyt piirsin tälleen vähän hutaisten ja pikaseen vähän jotain aikani kuluksi.

Ei hitsi mä kyllä odotan, että mä pääsen huomenna sinne suihkuun. Mun pää ja hiukset on hautunut ihan tarpeeksi ja kutiaa aivan saakutin paljon. Onneksi saa vähän helpotusta noilla allergia lääkkeillä. Mutta kyllä mä niin viihdyn huomenna siellä suihkussa kauemmin kuin tarpeeksi.


-tiitu-

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Miksi, miksi, miksi..

Kontrolloimatonta käytöstä ja epäilyksiä

Nyt asiaa epilepsiasta ja ensiavusta