Tämmöistä tänään

Tänään aamulla oon ollut taas todella väsynyt. Mut piti ihan herättää aamupalalle ja se piti tuoda mulle sänkyyn asti. Oon ollut aamulla niin sippi. Aamun oon vaan nukkunut lounaaseen asti, kun on ollut niin hemmetin pahaolo. On huimannut ja oksettanut, vaikka oonkin saanut pahoinvointilääkettä. Lounaan jälkeenkin piti vielä vähän lepäillä.

Vähän aikaa yritin tehdä käsitöitäkin, mutta ei siitäkään oikein jaksanut tulla mitään. Otinpa sitten puhelimen ja rupesin pelaamaan pelejä. Tulipa sitten päiväkahvienkin aika onneksi, niin tuli vähän jotain tekemistä, kun sain juttu seuraakin. Oli mukava jutella kyseisen rouvan kanssa.

Tänään onkin sitten pitkä aika vietetty aikaa päiväsalissa, eikä omassa huoneessa. Siellä on rupateltu muiden kanssa ja aina välillä kirjoitettu tätä ja joskus myös syöty. Telkkariakin on keretty katsoa ja nauraa. Huonovointisuuskin on kadonnut.

On kyllä ihana katsoa, kun ihmisillä käy vieraita. Ne hetket on vaan jotenkin niin liikuttavia. Toisinaan on itse joutunut poistumaan kyseisestä tilasta, ettei itselleni iske se suuren suuri koti-ikävä, jota rupeaisin vollottamaan. Toistaiseksi olen onnistunut välttämään sen, mutta eiköhän sekin iske jossain vaiheessa. Mut hei, myös mulle tulee huomenna vieras.

Tälleen illasta on ollut vähän tylsää, kun ei oikein oo ollut mitään tekemistä enää, eikä oikein kutoakaan jaksaisi. Ja tietenkään mua ei vielä oikein väsytäkään, kun nukkumaan vois jo mennä. 


-tiitu-

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Miksi, miksi, miksi..

Kontrolloimatonta käytöstä ja epäilyksiä

Nyt asiaa epilepsiasta ja ensiavusta