Osasto päivä nro 3

Tänään on herätty ennen herätystä ja oltu ajoissa ottamassa aamulääkkeitä. Välillä on ollut vähän väsy olo, mutta muuten ollut ihan virkee päivä. Väritellyt olen neljä kuvaa, ihan vaan ajan kuluksi. Sitten piti täyttää 3kpl erilaisia kysely lomakkeita. Kahden mukaan mulla on vaikea masennus ja yhden mukaan mut pitäisi tutkia psykoosiriskin takia tarkemmin.

Päivän kohokohta oli kuitenkin, kun mun rakas tyttäreni kävi mua mun äidin kanssa moikkaamassa ja käytiin kanttiinissa vähän herkuttelemassa. Sit käytiin kaupassa ostaa mulle vähän herkkuja, että selviin viikonlopun yli.

Suihkun jälkeen oli ihanaa kuulla kavereiden ääniä, kun otettiin mesepuhelu ryhmässä. Jotain mitä olen niin pitkään kaivannut ja todella paljon. Mutta ihanaa, että se nyt vihdoin pitkän ajan jälkeen toteutui tämäkin haave. I love you all. Olette todella tärkeitä mulle.

- Tiitu -

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Miksi, miksi, miksi..

Kontrolloimatonta käytöstä ja epäilyksiä

Nyt asiaa epilepsiasta ja ensiavusta