"Mukavia" yöunia

Huomenia kaikille ;) ei kyllä ole yhtään mitään hajua milloin tämä pulla tulee uunista ulos, mitä mä nyt kirjoittelen, mutta tokkopa tuo ketään haittaa. Itse kirjoitan tätä, kun asiat on vielä tuoreessa muistissa, ainakin suurinpiirtein.

Viime yönä näin jotain sanoin kuvaamatonta painajaista. En ole varmaan koskaan puhunut niin paljon tai ylipäätään tehnyt mitään unissaan, kuin viime yönä. Siis jo itselle jotain ihan käsittämätöntä, ni voin vaan kuvitella sen toisen roolin, joka yrittää herättää. Eikä vaan yhtä vaan ainakin kaksi kertaa, niin, että herään. 


Sen verran vielä mun uneen ei liittynyt pelkkä kuva, vaan oikeasti, joka ei hävinnyt mun päästä vaikka mut saatiinkin hereille.


Nyt siis itse uneen:

Siis mun unessa oli todella tumma hahmo, joka käski mun tehdä erilaisia asioita aivan tuntemattomille ihmisille. Tällä tummalla hahmolla oli myös pari pientä ja ilkeää kätyriä, jotka seurasivat mua kaikkialle, jotta voisivat ilmoittaa, olenko mä hoitanut asian.

Tietenkään mä en suostunut hoitamaan mitään hahmon määräämiä asioita, joka kerralla oli omat seurauksensa. Ensimmäisellä kertaa hahmo käskee mun raapia kasvojani verille asti. 

(Samaan aikaan mä huudaan itkien menkää pois ja raavin oikeasti omia kasvoijani. Onneksi en aamulla löytänyt, kuin muutamia pieniä naarmuja poskesta, koska mieheni oli herättänyt ja ottanut käteni napakasti jumiin multa itseltä.)

Seuraavana tumma hahmo yrittää antaa mulle jälleen uutta tehtävää, johon tietenkään en suostu, sillä tiedän niiden olevan väärin. Tästä rangaistukseksi sain purra käteni poikki.

(Samaan aikaan lähes huudan "ei ei ei..." ja alan purra omaa kättäni.)

Lisäksi joka kerta kun mut on herätetty tuo tumma hahmo kätyreineen on jäänyt huutamaan mun pään sisälle. Tälläkin hetkellä ne varmasti hautovat ensiyön suunnitelmiaan mun pääni menoksi.



- Tiitu -

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Miksi, miksi, miksi..

Kontrolloimatonta käytöstä ja epäilyksiä

Nyt asiaa epilepsiasta ja ensiavusta