Ei vittu, oikeesti

Nyt on nukuttu hyvin 11 tuntia. Kiitos lääkkeet! Sängystä ylös nouseminen olikin sit jo eri juttu. Mut pakko, mikä pakko. Pitäähän koiran päästä aamu pissille ja mun aamu tupakalle.

Sit olikin vuorossa kyttiksellä käynti passin merkeissä. Perkele, että ahdisti. Ovesta sisään ja suoraan virkailijan juttusille. Ja tietenkään mulla ei ollut vanhaa passia mukana, ni hirveen kyselytunnin piti siinä heti kärkeen, ennen sormienjälkiä ja allekirjoituksia.

Sit kävin vihdoin ja viimein hakemassa ne lääkkeet, jotka loppui ja niihin piti resepti uusia. No nyt on haettu. Äiti mukana tottakai. Käytiin samalla kaupassa, jonka jälkeen vietiin mun ostokset meille ja sit äiti heitti mut ripsihuoltoon.
Nyt on uudet ripset.
Niin joo ja viikko sitten otin
kielikorun ja septumin.

Ajattelin ripsihuollon jälkeen, vitsi onpa ihana päivä, kun tyttökin meni isälleen. Saisin viettää ihan yksin koko illan Harry Potterin kanssa, mut sit se iski. Ei helvetti oikeesti yks blu-rayn kaukosäädin oli hävöksissä. Ensin käänsin tyttären huoneen ylös alaisin (enkä todellakaan aio sitä siivota). Sit piti soittaa ja kysyy minne neitokainen on sen laittanut, kun mä en sitä löydä millään ja oon koko huoneen kääntänyt ylös alaisin. Musta oikeesti siinä kohtaa jo tuntui, että voisin yhden saatanan säätimen takia hypätä tosta parvekkeelta. Onneksi isä toi tytön etsimään säätimen ja avauduin tukiryhmässä, joista oli iso apu, että pystyin edes rauhoittumaan.



- Tiitu<3

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Miksi, miksi, miksi..

Kontrolloimatonta käytöstä ja epäilyksiä

Nyt asiaa epilepsiasta ja ensiavusta