Olipa kerran torstai

 Mulla on ollut yllättävänkin tapahtuma rikas päivä. Aamulla koiran kanssa karkkikauppaan ja nappulakauppaan. Samalla tuli hieno lenkki myös heitettyä. Ostin itselleni oikeesti yli puol kiloa karkkia ja kaikki meni P.S. I Love You -leffan aikana, että hups. Yhtä nopeesti ne tais tulla ylöskin.

No rupesimpa siinä katsomaan sitten seuraavaa Divergent-Outolintu -leffaa ja kaveri kävi nopeesti tossa alhaalla. Jatkoin leffaa ja mesetin siinä samalla. No leffa loppui ja aloitin Outolintu-Kapinallinen-leffan, jossa tää päähenkilö leikkaa hiuksensa lyhyeksi. 

Saimpa minäkin siitä "fiksun" idean ja otin sakset käteen ja leikkasin omat hiukseni. Nyt mulla on siis polkka ja otsis. Siinä välissä piti pikkusen jelppiä vähän myös rakasta siskoakin ja käyttää koiraa ulkona iltapissillä.


Mutta kumpa tää mun hiusten muokkaus olisi jäänyt siihen, että vaan leikkaisin ne, mutta kun ei. Sitten tuli pakkomielle tarttua väripurkkiin ja värjätäkin ne. Noh, ei muuta, kun toimeksi. Väri päähän ja leffa jatkukoon. Onneksi leffa oli jo loppusuoralla niin sain rauhassa katsoa leffan loppuun asti ilman keskeytyksiä.

Sit ei muuta, kun värin huuhteluun ja sen jälkeen kuivaaminen ja mun hiukset on siinä. Näin voi käydä, kun minä saan sakset ja väripurkin käteen, niin tulos on tämä ->
Eipä siinä, mä tykkään kyllä itse todella paljon näistä nyt.


-Tiitu<3





Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Miksi, miksi, miksi..

Kontrolloimatonta käytöstä ja epäilyksiä

Nyt asiaa epilepsiasta ja ensiavusta