19.4. viides päivä täällä

.
Tältä palapeli näytti aamulla,
kun olin jo jonkin aikaa tehnyt.
Hellou. Meninpä sitten illalla vasta kahden aikoihin nukkumaan, kun hurahdin palapeliin ja sen tekoon. Siinähän se loppu ilta ja osa yötä vierähti. Mutta siitä huolimatta heräilin jo ennen kello kahdeksaa. Sitä en tiedä, että miksi, heräsimpä kuitenkin ja juuri sopivasti aamupalalle.

I love my look.
Tänään onkin tehty urakalla palapeliä. Välillä on kyllä täytynyt syödäkin, ettei ihan yks toikkoiseksi mene koko päivä. 

Ei vaan tänään neurologi toi mulle kanditaatteja 8-9 kappaletta, jotka haastattelivat mua mun kohtauksista ja ennakko tuntemuksista, onko kukaan koskaan nähnyt ja milloin ensimmäinen on ollut ja mitä mä itse muistan niistä kohtauksista. Se oli yllättävän mielenkiintoista ja jännittävää, kun yhtäkkiä mun edessä on lääkäreiksi opiskelevia muakin nuorempia tyyppejä.
Oli kyllä hyvät päiväkahvit.

No, mutta oikeesti mä oon pääasiassa istunut koko päivän tässä mustalla penkillä, niin, että noi hoitajat varmasti näkee mun naaman ja tehnyt tota hitsin 1000 palan palapeliä, jonka muuten sain valmiiksikin tänään. Vaikka noita välitaukoja onkin ollut enemmän, kun tarpeeksi. Koko ajan on pitänyt SYÖDÄ.

Murun ostaman pehmolelun
kanssa on helppo nukkua.
Ennen päivällistä joku nuori neurologi kävi paukuttamassa sillä sen hitsin vasaralla mun raajoja ja käski tehdä kaikenlaisia "sormi nenään" -juttuja. 
Siellä on kamera,
mikä mua kuvaa yötä päivää.

Videotelemetria

Sellaisessa siis oon, jos ei ole vieläjollekin tullut selväksi. Ennen tänne siirtymistä olin ensin osastolla hetken lääkepurussa, jossa mun lääkitystä vähennettiin. Nyt mua kuvataan yötä päivää kamerasta ja mun päässä olevat piuhat mittaa mun aivojen sähkötoimintaa, eli auraa. Mun pitää olla viisi päivää yhdessä ja samassa huoneessa, ja täältä ei pääse muualle, kun vessaan. Suihkussa ei pääse tän aikana käymään. Tän tarkoituksena olis kartoittaa millaisia kohtauksia mä saan ja yrittää selvittää mistä ne lähtee. Näin olis helpompi löytää mulle, se oikea lääkitys mun epilepsiaan.



Valmis palapeli. Jes.

-tiitu-


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Miksi, miksi, miksi..

Kontrolloimatonta käytöstä ja epäilyksiä

Nyt asiaa epilepsiasta ja ensiavusta