Ja osa 3

22.1.2017

Joo, meitsi jäi eilen hieman koukkuun siihen Angry Birds -peliin. Hakkasin sitä vielä varmaan puolen yön jälkeenkin. Sittenhän en meinannutkaan saada unta, kun piti käydä vessassa ja kaikkea muuta. No yöunet jäi sitten neljä tuntisiksi. Eipä sille mitään mahtanut, kun uniMasa oli myöhässä.

Mun lohikäärme piirroksen alku ja vähän hahmottelua
Aamulla olinkin sit taas niin väsynyt kaikesta siitä valvomisesta ja varmasti myös lääkkeiden purusta yhtä aikaa. Mut ei muuta, kun aamupalalle oli taas noustava. Ja koko päivä taas olis pysyttävä hereillä. Ja se on vaikeeta se. Meneehän nää päivät melko äkkiä, vaikka toisinaan ne tuntuu hyvinkin pitkiltä. Lääkäreitä ja neurologeja käy aamupäivästä ja osa iltapäivästä, ja aina samat kysymykset.

Voi perjantai, perjantai saavuthan luokseni hyvin pian
Ruokailujen välille pitäis kovasti keksiä tekemistä. Sudokuja oon nyt tehnyt aika reippaasti. Mutta niitäkin, kun tarpeeksi tekee, niin kyllä alkaa väsyttää jossain vaiheessa. Lehtiäkin lukiessa tuntui, että alkoi nähdä kaiken kahtena, kun väsytti niin paljon. Sit kysyin muutamalta kaverilta, että mitä voisin tehdä ja sieltä tuli ehdotus piirtää jotain. Ja aiheeksi päätettiin loppujen lopuksi "lohikäärme", koska itse halusin jotain haastavaa. Ja no, se osoittautuikin hiukan haasteellisemmaksi, kun olin ajatellut. Kuitenkin sitä aloitin piirtämään.

Yllättävää kyllä, mutta tänä iltana menin jo melko aikaisin nukkumaan. Yleensä mä alan iltaa kohden vain piristyä, mutta tänä iltana mua väsytti jo hyvissä ajoin. Ja niin minä painelin pehkuihin sitten, toki hoitajan laittamana ja muisti tehtävien kera.


 23.1.2017 

Yö meni taas ihan päin, sanonko mitä. En kerennyt nukkua, kun muutaman tunnin, kun joskus yhden kahden aikoihin nilkkaan alkoi koskea ihan helkkarin paljon. Ei siinä sit muuta, kun särkylääkkeet kitusiin ja yrittämään uudestaan ottaa unen päästä kiinni. Kerkesin valvoa varmaan johonkin, noin viiteen ennen, kuin uniMasa päätti tulla uudelleen mua nukuttaa. Siihen asti meitsi seikkaili puhelimella ties missä. Siinähän ne silmät onneksi alkoivat pikkuhiljaa painumaan kiinni.

Kuvassa ei ehkä näytä niin vaikealta, kun se oikeesti oli
Ja jälleen aamulla oli hankaluuksia nousta ylös. Miten ihmessä se voikin olla niin vaikeeta. En vaan niinku ymmärrä. Ja se miten voi yks hereillä olo olla niin vaikeeta. Taas meinasin nukahtaa, kun tein sudokuja. Ja taas tuli hoitaja mulle sanomaan, ettei saa nukkuu. No sepä toi mulle sitten erilaisia pulmapelejä. Ensimmäisenä, joku mistä piti saada punainen rengas pois narusta. Ja minähän en tunnetusti luovuta ennen, kun onnistun. Toisena sain tällaisen T-kirjaimen, mihin kuului neljä palaa. Tein tätä oikeesti puolitoista tuntia ennen, kun tajusin, miten palat kuuluu laittaa. Myöhemmin sain vielä sellaisen auto jutun, josta on vielä jonkin verran suorittamatta tasokortteja. Mutta onhan mulla tässä vielä aikaa niitä suorittaa.

Pakko saads tällai hiiripipo
Vähän jumppaa täälläkin
Iltahan menikin sitten ensin Angry Birds -pelin kimpussa, myöhemmin sitten Salkkareita, Uutta päivää ja Kuudesasti -leffaa katsoen, karkkien kera. Joo, mä tiedän, mä sanoin itse, etten syö karkkia ennen kesää. Mut, kun tästä mun yksiöstä ei oikessti pääse yhtään mihinkään, paitsi toki vessaan. Niin yks karkki pussi on pieni paha siinä vaiheessa, kun paniikki alkaa iskeä suljetussa tilassa, jossa joudut olemaan aivan yksin.

Yllättävää kyllä, mutta jouduin ihan pinnistelemään sen Kuudesaisti - leffan loppuun, että pääsen nukkuu. Siltikin piti virkistyin sen jälkeen jostain syystä ja oli pakko käydä kattoo onko snäpissä mitään uutta ja ottaa muutama snäppi kuva, ennen nukkumaan menoa.


-Tiitu <3

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Miksi, miksi, miksi..

Kontrolloimatonta käytöstä ja epäilyksiä

Nyt asiaa epilepsiasta ja ensiavusta