F*ck you all, who's don't know anything about me

Olen kuulemma lapsellinen ja heikko. Mulla ei ole itseluottamusta ollenkaan. Tämä siis vain siksi, koska teen Naamakirjassa joitain testejä. Luulen kuulemma niiden vastausten olevan totta. No en todellakaan, mä en ole tyhmä, vaikka joskus sattuukin täsmäämään täysin itseeni. Eiköhän ne testit ole ihan pelkkää ajanvietettä. Elämääkään mulla ei kuulemma ole.

Nyt tiedoksi vaan kaikille teille, että älkää hitto vie tulko haukkumaan mua lapselliseksi ja heikoksi, vajaasta itseluottamuksesta ja itsevarmuudesta kärsiväksi, jolla ei ole elämää, kun kerran ette mitään tiedä. Kuten kuvan tekstissä sanotaan "Sinä tiedät nimeni, et tarinaani". Monikaan teistä ei tiedä, mistä kaikesta mä olen oikeasti selvinnyt.

Olen kerennyt masentua ja ahdistua moneenkin otteeseen. Olen kerennyt menettää koko ihmisarvoni vain siksi, että joku on sen halunnut minulta väkisin viedä. Minua on syrjitty sairauteni tähden jo lapsena ja myöhemmin myös työelämässä. Olen kokenut jo varhain ensimmäisen, keskenmenoni ja siitäkin syytin vain itseäni, vaikka eihän se oikeasti niin ollut. Olen kokenut olevani, oikeasti täysin arvoton elämämään tätä elämää. Olen ollut hyvin itsetuhoinen itseäni kohtaan, enkä ole välittänyt, vaikka kuolisin pois. Ja tässä vain osa siitä kaikesta p*skasta, jota olen kärsinyt.

Mä olen oikeasti vahvempi, kuin moni uskoo. Ja ihan vain kaikkien näiden, vastoinkäymisten ja kokemusten ansiosta, mitä mulla elämäni aikana on ollut. Vaikka olenkin kiltti, avulias ja hyväntahtoinen, en enää ikinä anna kenenkään käyttää mua hyväksi, millään tapaa. Mun ulkokuori voi olla varmasti täysin jotain muuta, mitä se sitten sisältä on.

Tutustu oikeesti ensin, ennenkuin tuomitset mua tai ketään muutakaan. Ei kannata olettaa, jos ei tiedä. Kaikki ei oo aina sitä, mitä päälle päin näyttää.  


Mä olen ehkä herkkä, mutta en heikko. Jos mä joskus itken ja näytän tunteeni helposti, enkä aina jotain jaksa, ei sekään ole heikkoutta. Mä lähden ehkä helposti hullutuksiin mukaan ja katson piirrettyjä, mutta se ei tarkoita, että olisin lapsellinen. Saatan olla jokseenkin ujo, mutta se ei tarkoita sitä, etteikö multa löytyisi itseluottamusta ja -varmuutta.

Toisaalta mulle on yks p*skan hailee mitä ajattelet musta, mutta jos sulla ei ole mitään hyvää sanottaavaa voit, niin voit pitää sen leipäläpes ihan kiinni. Kiitos!


I'm fighter and strong woman. Who's didin't know, now you know.

- Tiitu <3







Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Miksi, miksi, miksi..

Kontrolloimatonta käytöstä ja epäilyksiä

Nyt asiaa epilepsiasta ja ensiavusta