V*tun p*aska maanantai

Miten voi oikeesti olla näin huono maanantai? Miksi just maanantaisin pitää aina sattua kaikkea, suoraansanottuna P*SKAA? 


Ajattelin aluksi, että onpa ihana aurinkoinen päivä, kun olin koiran kanssa lenkillä, kunnes tulin kotiin ja katsoin postit. Kirje työkkäristä pilasi mun päivän täysin. Nyt v*ituttaa enemmän, kun pientä porsasta. Pilasi koko motivaation tehdä mitään järkevää tänään.

En kyllä älyä työkkärin päätöstä, mun 3 kuukauden karenssiin, vaikka kuinka itse irtisanoinkin itseni. Nähtävästi työkkäri on sitä mieltä, että syrjintä ja maksamattomat palkat ei oo hyväksyttävä syy sanoa itseään irti työstä. Tukena pitää olla lausunto lakimieheltä. Jännää tässä on sekin, että mun lakimies on ollut heihin yhteydessä kuitenkin ja silti tämmöinen päätös. Ja tohon ei voi hakea edes muutosta. Nyt mulla jää hiukkasen rahaa saamatta, jos tota päätöstä ei saa mitenkään muutettua. Kyllä mä ajattelin jotenkin valittaa.


-Tiitu <3


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Miksi, miksi, miksi..

Kontrolloimatonta käytöstä ja epäilyksiä

Nyt asiaa epilepsiasta ja ensiavusta